Dostava se vrši na području cijele Hrvatske i zemalja Europske Unije.

 

Imate li besplatnu dostavu?

Dostava je besplatna za područje cijele Hrvatske za sve narudžbe iznad €40 – 301,20 kuna.

 

Kolika je cijena dostave?

Trošak dostave za Hrvatsku za narudžbe manje od €40 (301,20 kuna) iznosi €4.50 (33,88 kune) s PDV-om.

 

Cijene dostave za zemlje Europske Unije:

EU 1 –  Austrija, Belgija, Bulgarska, Češka, Njemačka, Danska, Mađarska, Nizozemska, Poljska, Rumunjska, Slovenija, Slovačka

Cijena dostave €18.72 – 141.00 kn

Besplatna dostava iznad €112.35 – 846.00 kn

 

EU 2 – Estonija, Francuska, Italija, Španjolska, Portugal, Švedska

Cijena dostave €24.96 – 188.00 kn

Besplatna dostava iznad €111.42 – 893.00 kn

 

EU 3 – Irska

Cijena dostave €41.16 – 310.00 kn

Besplatna dostava iznad €134.79 – 1015.00 kn

 

EU 4 – Finska, Grčka

Cijena dostave €34.92 – 263.00 kn

Besplatna dostava iznad €128.55 – 968.00 kn

 

EU 5 – Latvija, Litva, Luksemburg

Cijena dostave €22.44 – 169.00 kn

Besplatna dostava iznad €116.06 – 874.00 kn

 

EU 6 – Malta

Cijena dostave €58.69 – 442.00 kn

Besplatna dostava iznad €152.32 – 1147.00 kn

 

Kada mogu očekivati paket nakon narudžbe i plaćanja?

Narudžbe, one koje su uplaćene, su isporučene u roku od 1-3 radna dana. Svoj paket možete očekivati 2-5 radna dana (ovisno o zemlji/lokaciji) nakon preuzimanja paketa od dostavne službe.

Za Hrvatsku: Dostava za otoke je ovisna o voznom redu trajekta i Dubrovačke regije. Dostava na otoke ovisi o uvjetima i mogućnostima dostavne službe. 

Molimo vas da dopustite do 21 radnih dana za dostavu.

Dostava se ne vrši subotama, nedjeljama ili blagdanima.

 

Mogu li dogovoriti termin dostave koji mi odgovara?

Ako želite dogovoriti odgovarajući termin dostave, molimo vas da to napišete pod NAPOMENA kako bi mogli vašu želju mogli prenijeti dostavnoj službi.

 

Kako mogu pratiti svoju narudžbu?

Tijek isporuke pošiljke možete pratiti na GLS Track & Trace.

 

Hoću li dobiti potvrdu narudžbe?

Da, nakon izvršene narudžbe kupac prima potvrdu putem e-maila, u roku od nekoliko minuta od potvrde narudžbe.

 

Samo za Hrvatsku:

Mogu li preuzeti svoj paket u vašoj poslovnici?

Možete! Paket je moguće preuzeti i u našoj poslovnici, na adresi Ulica kralja Tomislava 25, 48260 Križevci, radnim danom od 11,00 do 15,00 sati, a jedini uvjet kod osobnog preuzimanja je prethodna najava na broj 097 6461 955 (možete nas na isti broj kontaktirati na WhatsApp aplikaciji).

Ovaj način preuzimanja paketa ne uključuje cijenu dostave.

 

Kako se vrši dostava? 

Dostavu vršimo putem GLS dostavljačke službe.

 

Kako ću znati kada je moj paket poslan? 

Nakon narudžbe kao Kupac primate:

  • obavijest putem e-maila s brojem pošiljke da je narudžba poslana GLS-om, najčešće u roku 1 radnog dana od potvrde narudžbe
  • SMS obavijest od GLS dostavne službe kada pošiljka stiže na adresu, ukoliko ste ostavili broj mobitela prilikom izvršavanja narudžbe

 

Hoću li dobiti obavijest o dostavi na dan isporuke paketa?

Na dan isporuke paketa na vašu adresu, primate SMS o točnom vremenu kada će paket stići.

 

Imam li neku dužnost nakon što primim paket?

Kao Kupac dužni ste prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Osim toga, obavezani ste prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

 

Što ako je proizvod različit od naručenog?

U slučaju da Vam je isporučen proizvod različit od onog kojeg ste kupili, imate pravo na isporuku naručenog proizvoda, a ukoliko to nije moguće imate pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova povrata proizvoda, te ste dužni vratiti krivo dostavljen proizvod.

VIše o povratu proizvoda i reklamaciji pročitajte na: Povrat i reklamacije