Plaćanje i dostava

crta2

Plaćanje

 

Koji su načini plaćanja narudžbe?

U internet trgovini bepure.hr možete platiti:

  • Pouzećem – u gotovini

Plaćanje pouzećem se vrši u isključivo gotovini dostavljaču prilikom preuzimanja paketa na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.

  • Virmanski – općom uplatnicom ili Internet bankarstvom

Ako ste odabrali virmanski načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti potrebne podatke za uplatu, odnosno podatke za ispunjavanje opće uplatnice. Uplatu možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune, odnosno putem banke ili pošte. U poziv na broj upišite broj narudžbe (koji ste dobili na mail sa potvrdom Vaše narudžbe). Taj broj služi za brže povezivanje vaše uplate sa narudžbom. Po zaprimljenoj uplati poslat ćemo Vam naručene proizvode. 

Podaci za virmansku uplatu su: 

Sretan planet j.d.o.o.

Ulica kralja Tomislava 25

48260 Križevci

Uplatite iznos narudžbe na:

IBAN: HR8623400091110927556 Privredne banke Zagreb

ili na IBAN: HR9323600001102722147 Zagrebačke banke

Model i poziv na broj – 00 broj ponude

  • Karticama – Diners, Mastercard®, Visa i Maestro® 

Plaćanje izravno putem interneta, korištenjem najmodernijeg servisa za plaćanje kreditnim karticama. Plaćate li kreditnom karticom, vaše podatke štiti sustav CorvusPay. Više pročitajte na stranici Privatnost i sigurnost. 

Postoji li razlika u cijeni s obzirom na odabir vrste plaćanja narudžbe?

Bepure.hr trgovina ima iste cijene za sve oblike plaćanja. Roba se isporučuje nakon što je iznos prebačen na žiro račun tvrtke.

Da li je PDV uključen u cijenu proizvoda?

Da, PDV je već uključen u konačnu cijenu proizvoda.

 

 

Dostava

 

Dostava se vrši na području cijele Hrvatske. 

Imate li besplatnu dostavu?

Dostava je besplatna za područje cijele Hrvatske za sve narudžbe iznad 300 kuna kupljene u bepure.hr internet trgovini.

Kolika je cijena dostave?

Trošak dostave za narudžbe manje od 300 kuna iznosi 34 kune s PDV-om. Roba se šalje iz naše poslovnice na adresi Ulica kralja Tomislava 25, 48260 Križevci.

Kada mogu očekivati paket nakon narudžbe i plaćanja?

Narudžbe, one koje su uplaćene, su isporučene u roku od 1-3 radna dana. Svoj paket možete očekivati 2-4 radna dana nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Dostava za otoke je ovisna o voznom redu trajekta i Dubrovačke regije. Dostava na otoke ovisi o uvjetima i mogućnostima dostavne službe. Dostava se ne vrši subotama, nedjeljama ili blagdanima.

Mogu li dogovoriti termin dostave koji mi odgovara?

Ako želite dogovoriti odgovarajući termin dostave, molimo vas da to napišete pod NAPOMENA kako bi mogli vašu želju mogli prenijeti dostavnoj službi.

Kako mogu pratiti svoju narudžbu?

Tijek isporuke pošiljke možete pratiti na GLS Track & Trace.

Hoću li dobiti potvrdu narudžbe?

Da, nakon izvršene narudžbe kupac prima potvrdu putem e-maila, u roku od nekoliko minuta od potvrde narudžbe.

Mogu li preuzeti svoj paket u vašoj poslovnici?

Možete! Paket je moguće preuzeti i u našoj poslovnici, na adresi Ulica kralja Tomislava 25, 48260 Križevci, radnim danom od 11,00 do 15,00 sati, a jedini uvjet kod osobnog preuzimanja je prethodna najava na broj 097 641 4489. 

Ovaj način preuzimanja paketa ne uključuje cijenu dostave.

Kako se vrši dostava? 

Dostavu vršimo putem GLS dostavljačke službe. 

Kako ću znati kada je moj paket poslan? 

Nakon narudžbe kao Kupac primate:

  • obavijest putem e-maila s brojem pošiljke da je narudžba poslana GLS-om, najčešće u roku 1 radnog dana od potvrde narudžbe 
  • SMS obavijest od GLS dostavne službe kada pošiljka stiže na adresu, ukoliko ste ostavili broj mobitela prilikom izvršavanja narudžbe
Hoću li dobiti obavijest o dostavi na dan isporuke paketa?

Na dan isporuke paketa na vašu adresu, primate SMS o točnom vremenu kada će paket stići. 

Kako se naručeni proizvodi pakiraju za dostavu? 

Pakiranje proizvoda izvršava osoblje Be pure trgovine. Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.

Imam li neku dužnost nakon što primim paket?

Kao Kupac dužni ste prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. 

Osim toga, obavezani ste prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Što ako je proizvod različit od naručenog?

U slučaju da Vam je isporučen proizvod različit od onog kojeg ste kupili, imate pravo na isporuku naručenog proizvoda, a ukoliko to nije moguće imate pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova povrata proizvoda, te ste dužni vratiti krivo dostavljen proizvod. 

VIše o povratu proizvoda i reklamaciji pročitajte na: Povrat i reklamacije

Kada ću dobiti račun za kupljene proizvode?

Prilikom dostave, uz kupljeni proizvod, dobivate sve isprave koje prate proizvod, odnosno račun, te potvrdu o primitku pošiljke koju ste obvezni potpisati. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja.

ZAVRTITE I OSVOJITE!

1 besplatni proizvod  ili popust
Isprobajte sreću
Never
Remind later
No thanks