Povrat i reklamacije

crta2
Koja je vaša politika povrata robe?

Naša politika sukladna je prema Zakonu o zaštiti potrošača (Narodne novine br. 41/2014), te kao kupac imate pravo na pisani prigovor. 

U slučaju da niste iz nekog razloga zadovoljni proizvodom iz naše ponude, rado ćemo primiti povrat proizvoda. 

Kao Kupac imate pravo na povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod. 

Sretan planet j.d.o.o. prihvaća povrat: oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe na svoj trošk, ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da niste utjecali na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. 

Povrat robe mora biti odobren od naše strane da bi priznali reklamaciju.

Kao Kupac, imate pravo prema čl. 77 Zakona o zaštiti potrošača, na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana bez navođenja razloga. 

Kada nemam pravo raskinuti jednostrani Ugovor?

Nemate pravo na jednostrani raskid Ugovora ako Vam je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz Vaš izričit prethodni pristanak te uz Vašu potvrdu da ste upoznati s činjenicom da ćete izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako Vam usluga bude potpuno ispunjena.

U kojim slučajevima imam pravo na povrat robe?

Na povrat robe imate pravo u sljedećim slučajevima:

  • Isporuka robe koja nije naručena
  • Proizvodu je istekao rok trajanja
  • Proizvod ima grešku ili oštećenje koja nisu nastala u transportu

Ne odobravamo povrate korištenih, ali ispravnih proizvoda ili naknadno oštećenih proizvoda.

Koji su uvjeti vraćanja proizvoda?

Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju i sa deklaracijom, te pripadajućim sadržajem i računom. Sretan planet j.d.o.o. utvrđuje uvjete povrata – postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.

Kupac snosi trošak povrata robe.

Sukladno članku 77., stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača, kao kupac odgovorni za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Gdje mogu poslati reklamaciju za proizvod?

Reklamaciju može uputiti na:

  • našu e-mail adresu: info@bepure.hr ili 
  • pismeno na adresu: Sretan planet j.d.o.o., Ulica Kralja Tomislava 25, 48260 Križevci. 

Molimo Vas da nam pošaljete informacije s brojem narudžbe, brojem računa, opisom reklamacije i sliku proizvoda.

Na Vaš prigovor odgovorit ćemo u roku 2-3 dana, a povrat novca ili zamjena za novi proizvod biti će odrađena najkasnije nakon 15 dana.

Snosim li troškove zamjene proizvoda?

U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi Sretan planet j.d.o.o.

Snosim li troškove dostave ako vraćam proizvod?

Da, ukoliko vraćate proizvod sami plaćate dostavu vraćanja.

Kada mogu očekivati povrat novca za vraćeni proizvod ili zamjenu proizvoda?

Kad proizvod stigne na našu poslovnicu, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca, odnosno zamjeni proizvoda. Povrat novca ili zamjena proizvoda bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana.

Iznos vraćenog novca će biti isporučen na Vaš račun.

Što ako je roba koju sam naručio/la oštećena?

Kontaktirajte nas odmah na info@bepure.hr.

Što ako je moj paket izgubljen?

Ukoliko je Vaš paket izgubljen prilikom transporta, molimo Vas da nas kontaktirate na info@bepure.hr.

Ukoliko je Vaša narudžba stigla na ispravnu adresu, nismo odgovorni za izgubljen ili ukraden paket.

 

 

Pravo na jednostrani raskid Ugovora

 

U slučaju jednostranog raskida ugovora Sretan planet j.d.o.o. postupit će prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima.

Što trebam napraviti za ostvario/la pravo na jednostrani raskid ugovora?

Kako bi ostvario/la pravo na jednostrani raskid ugovora, kao potrošač, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka.

Da bi jednostrani raskid ugovora bio valjan, proizvod mora biti vraćen neoštećen i zapakiran u originalnu ambalažu.

NE ODOBRAVAMO POVRATE KORIŠTENIH A ISPRAVNIH PROIZVODA.

Kako da Vas obavijestim o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora?

Izjavu je potrebno poslati poštom na Sretan planet j.d.o.o., Ulica kralja Tomislava 25, 38260 Križevci, Hrvatska Ili e-mailom na info@bepure.hr.

Kada mogu jednostrano raskinuti ugovor?

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Rok za jednostrani raskid ugovora od 14 dana počinje teći od dana kada je kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. 

Gdje se nalazi obrazac koji moram ispuniti za jednostrani raskid ugovora?

Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na: 

OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA.

Kada će biti izvršen povrat mog uplaćenog iznosa?

Obvezujemo se izvršiti povrat novca koji smo primili, uključujući i troškove dostave,  kada nam roba bude vraćena ili nakon što nam je dostavljen dokaz da je roba poslana nazad.

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. 

Snosim li troškove dostave povrata robe sam?

Troškove dostave povrata robe snosi sam kupac.