Kako Početi Prijelaz na Cruelty-free Kozmetiku? – 6 Jednostavnih Koraka

Kako poceti prijelaz na cruelty free kozmetiku 6 jednostavnih koraka

Uz sve brendove za ljepotu koji su dostupni na tržištu, prebacivanje na kozmetiku bez okrutnosti prema životinjama može biti zbunjujuće. Kako početi?

Započnite s malim stvarima i shvatite da je to proces. Ne žurite. Poduzmite korak po korak. Najveći savjet da ne požurite s promjenom i poduzimate je korak po korak. Imajte na umu da je dodavanje bilo kojeg proizvoda bez okrutnosti u vašu rutinu sjajno.

Dok trošite proizvode, zamijenite ih cruelty free opcijama. Ne trebate izbaciti sve što trenutno posjedujete. Nemojte osjećati da trebate zamijeniti sve odjednom. Nekim je ljudima zaista lako pronaći zamjenu za sve njihove kozmetičke proizvode. Drugima je potrebno neko vrijeme. Do toga može doći zbog potrebe za istraživanjem brendova, nedostatka dostupnosti brendova bez okrutnosti u trgovinama u vašem području, neznanja gdje se kupuje putem interneta, nedostatka financijskih sredstava za kupnju puno nove kozmetike odjednom ili jednostavno traženja proizvoda bez okrutnosti koji vam dobro odgovaraju.

Zamijenite proizvode dok ih trošite, odnosno u hodu. Dok vam ponestaju trenutni proizvodi, počnite isprobavati nove opcije bez okrutnosti prema životinjama. U nekim ćete slučajevima možda odmah moći pronaći novog favorita bez okrutnosti, ali drugi proizvodi mogu potrajati dulje. Ne osjećajte se krivo! To je proces koji zahtijeva vrijeme. Za mnoge je najbolji način istraživanje brendova i proizvoda uz korištenje onoga što već imaju. Kupujte proizvode bez okrutnosti usput ili kad vam ponestane.

Pronađite sustav podrške koji će vam pomoći da se započnete cruelty free. Web stranice, blogovi i YouTube mnogo pomažu! To bi mogle biti i društvene mreže. Mogli biste koristiti hashtagove na Instagramu (kao što su #crueltyfreekozmetika, #bepurebeyou) da biste pronašli nove proizvode i profile koje biste trebali pratiti.

U Be pure trgovini možete se osjećati sigurno i opušteno jer su svi proizvodi cruelty free, a uvijek nas možete pitati što god vas muči. Pošaljite nam upit na e-mail, Facebook ili Instagram. 

Gledajte prelazak na cruelty free kao zabavnu avanturu! Pronaći ćete toliko novih brendova i isprobati toliko novih proizvoda. Ako vam neki od proizvoda neće odgovarati poklonite ih prijateljima!

Testiranje na životinjama postoji 2021. godine. Neke od tih tvrtki testiraju na životinjama same ili niz njihov opskrbni lanac, dok neke dopuštaju provođenje ispitivanja na životinjama na njihovim proizvodima u Kini.Zašto prijeći na kozmetiku bez okrutnosti? U svijetu svake godine u pokusima na životinjama pati i umre 100.000 do 200.000 životinja. Najčešće se koriste životinje zečevi, miševi, štakori i zamorčići, ali koriste se i psi. Te životinje nisu ništa drugo nego alati za eksperimentiranje i pate u bolnim testovima. Na kraju testa životinja se ubija, obično gušenjem, lomljenjem vrata ili odrubljivanjem glave. Jedini razlog zašto postoje pokusi na životinjama je taj što su pokusi na životinjama jeftiniji od alternativa koje nisu životinje, iako su zapravo manje precizni. Jednostavno nema potrebe za testiranjem na životinjama u 21. stoljeću. Više o tome zašto započeti prijelaz na cruelty free kozmetiku čitajte u ovom blog članku.

cruelty free kozmetika

Hoće li prijelaz na cruelty free napraviti razliku? Na kraju, tvrtke brinu o jednom: o novcu. Ako idete putem bez okrutnosti, bojkotirate marke koje testiraju na životinjama i dajete im do znanja da su njihovi neetički postupci neprihvatljivi. Ako ih dovoljan broj ljudi bojkotira, to će utjecati na njihovu dobit, a tek tada će razmisliti o odsustvu okrutnosti. Doista možemo zajedno utjecati. Broj brendova bez okrutnosti svake godine raste!

Kako znati što je cruelty free proizvod pronađi ovdje. Pojam “bez okrutnosti” nije reguliran. To znači da bilo koja tvrtka može tvrditi da nema okrutnosti, a da ne upadne u pravne probleme ako nije cruelty free. Budući da svaki brend želi prikazati sliku ljubaznosti prema životinjama i planeti, presudno je provjeriti njihove tvrdnje. Brend može tvrditi da je cruelty free, no testiraju na životinjama tamo gdje to nalaže zakon i prodaju u Kini. Izuzetno je zavaravajuće, iako je nažalost legalno.

Što znači da tvrtka može biti u potpunosti bez okrutnosti? Nije dovoljno da tvrtka potvrdi da ni sama ne testira na životinjama, jer tvrtke surađuju s dobavljačima i koriste sastojke drugih tvrtki. Također rade s trećim stranama koje bi mogle testirati njihove proizvode u njihovo ime (tj. U Kini). Brendovi koji su doista bez okrutnosti moraju potvrditi da niti u jednom trenutku nisu uključena ispitivanja na životinjama, od sastojaka do gotovog proizvoda, te da nijedna treća strana ne testira životinje u njihovo ime.

Je li testiranje na životinjama još uvijek potrebno u Kini? Od 2020. nijedna tvrtka ne može prodavati kozmetiku u trgovinama u kontinentalnoj Kini, a da je pritom cruelty free, odnosno bez okrutnosti prema životinjama. Iako je moguće da brendovi zaobiđu zakone o testiranju na životinjama u Kini, još uvijek postoji rizik od postprodajnih ispitivanja na životinjama.

Važni aspekti na koje treba obratiti pažnju: Propisi o testiranju na životinjama ne utječu na prodaju proizvoda putem interneta, već samo na one koji se prodaju u trgovinama. Tvrtka može prodati Kini putem e-trgovine i biti bez okrutnosti. Hong Kong nije dio kontinentalne Kine. Stoga se proizvodi mogu prodavati u trgovinama u Hong Kongu i biti bez okrutnosti. Proizvodi proizvedeni u Kini mogu biti bez okrutnosti. Zakoni o ispitivanju na životinjama primjenjuju se na proizvode koji se prodaju u Kini, a nisu proizvedeni u Kini.

Koje simbole i certifikate treba tražiti? Potražite Leaping bunny certifikat ili Choose Cruelty free, PETA. To su službeni simboli organizacija.  

certifikati cruelty free kozmetika

Želite ostvariti veći utjecaj? Odustajanje od okrutnosti najveći je korak koji možete poduzeti kada je u pitanju pomaganje u okončanju testiranja na životinjama. Ali ako ga želite podići na sljedeću razinu, evo što možete učiniti. Podijelite ovaj post, kao i sav sadržaj bez okrutnosti. Obavijestite svoje prijatelje i proširite vijest na društvenim mrežama!

Evo 6 savjeta za prijelaz na proizvode bez okrutnosti!

1. Znanje je moć – istražujte

Važno je znati na što treba obratiti pažnju i koji brendovi provode testiranja na životinjama. Prvi korak da postanete svjesniji je saznati koje marke testiraju na životinjama. Brzo pretraživanje Googlea s ključnim riječima “Da li X brend testira na životinjama”, ili možete provjeriti ovaj PETA – Companies That Do Not Test on Animals,popis tvrtki koje NE provode testiranja na životinjama. Također, postoje bloggerice i youtuberice koje pišu o takvim temama, na primjer Logical Harmony ili Cruelty Free Kitty.

Ako niste sigurni u istinitost brenda, provjerite simbole na proizvodu o kojima smo već pisali u našem blog postu – Što je cruelty-free proizvod ili proizvod bez okrutnosti?

Jednom kada započnete putovanje bez okrutnosti i započnete istraživanje, naići ćete na toliko pojmova koji će vas preplaviti. Može biti bez okrutnosti, ali ne i vegansko ili obrnuto. Ili ćete naići na brendove koji otvoreno lažu o svojoj politici testiranja na životinjama. Sve to može biti vrlo zbunjujuće i zato je važno da poduzimate male, postupne korake. Zapamtite da je to putovanje!

2. Provjerite svoju trenutnu zbirku kozmetike

Možda ćete biti iznenađeni koliko već posjedujete proizvoda i brendova koji su cruelty-free. Možda ćete biti malo tužni ako saznate da se neki od vaših najdražih proizvoda moraju dodati na popis osuđenih. Ali, budite pozitivni, možda već posjedujete i volite neke od cruelty-free proizvoda, poznajete brendove i znate gdje ih kupiti.

3. Dok iskoristite proizvode, zamijenite ih cruelty-free opcijama

Umjesto da bacite poluiskorištene proizvode, jer ih je napravio brand koji provodi testiranja na životinjama, nemojte bacati ništa – poštujte okoliš! Svi znamo da se kemikalije ne bi trebale sipati u sudoper i da plastični spremnici uvijek trebaju ići u koš za smeće. Ako ne želite do kraja potrošiti proizvode, donirajte ih prijateljima.

Ako ćete ipak iskoristiti proizvod do kraja, za vrijeme korištenja, istražujte brendove koji su dobri prema životinjama, prema okolišu i prema vašem zdravlju i zabavite se! Zamjenjujte proizvode polako, prepoznajte da je za promjenu na cruelty-free potrebno vrijeme.

Bacanje sve kozmetike koja nije bez okrutnosti nije dobra ideja. Polako zamijenite svoje proizvode za šminkanje i ljepotu s onima koji su bez okrutnosti. Kad god ispraznite ambalažu bilo kojeg proizvoda koji nije bez okrutnosti iz svoje zalihe, prebacite ga na jedan bez okrutnosti tako što ćete obaviti brzo istraživanje na Internetu.

4. Pronađite podršku koja će vam pomoći

Pronalaženje izvora s kojim ste zadovoljni i koji će vas potaknuti na život bez okrutnosti je doista važno. Jednom kada započnete s istraživanjem proizvoda bez okrutnosti, sigurno ćete se zbuniti! Dakle, najbolje je ako počnete tražiti logotipe bez okrutnosti poput logotipa Leaping Bunny, PETA-in logotip bez okrutnosti i logotip Choose Cruelty-Free. Ne možete slijepo slijediti PETA jer on akreditira neke marke koje prodaju u Kini gdje je testiranje na životinjama obvezno po zakonu. Istražite!

Ali što ako marka koja tvrdi da je bez okrutnosti nema logotip zečića? Tvrtke moraju platiti dodatnu naknadu kako bi na svom proizvodu mogle prikazati simbol bez okrutnosti. I zato ćete naići na proizvode koji su certificirani od tvrtke Leaping Bunny ili PETA, ali nemaju logotip na svom proizvodu. A ako ne možete pronaći brendove u tim bazama podataka, postoji vjerojatnost da im ne smeta ili nisu svjesni dobivanja certifikata. To se posebno događa u slučaju manjih brendova.

Pomoć možete naći i na web stranicama, kanalu kao što je YouTube, gdje postoji mnogo informacija o toj temi, zatim Facebook grupe. Ili čak, možete koristiti hashtagove na Instagramu (npr. #crueltyfreemakeup ili #crueltyfreecosmetic). Postoji toliko mnogo izvora koji će vam pomoći na tom putu.

Kada kupujete vani ili samo istražujete nove proizvode obavite Google pretraživanje za bilo koji brend s kojim niste upoznati. To je jedan od najboljih načina da povećate poznavanje brenda i provjerite je li ono što želite kupiti zadovoljava vaše cruelty free zahtjeve.

5. Gledajte put prema kozmetičkim proizvodima bez okrutnosti kao zabavnu avanturu

Najbolji dio na cruelty-free putu je zabava upoznavanja novih brendova, proizvoda i stavljanja novca na mjesta koja će podupirati kompanije s dobrom etikom. Vidjet ćete da netko drugi vjerojatno ima onu nijansu crvenog ruža koju volite, a koja nije testirana na životinjama i bolja je za zemlju, životinje i za vas! A naći ćete i puno novih nijansi koje su slične. Zato se zabavite i istražite svijet ljepote bez okrutnosti!

Istražujte! Ali što to uopće znači? Ako nakon pregledavanja različitih baza podataka i blogova ne možete pronaći status svog omiljenog brenda, sami preuzmite inicijativu i pošaljite upit tom brendu! Pitajte ih da testiraju li na životinjama ili u maloprodaji u kontinentalnoj Kini! U ovom procesu budite pristojni čak i ako ne dobijete svoje odgovore.

6. Zatražite od prijatelja i obitelji poklone bez okrutnosti

Ako vam prijatelji i obitelj vole davati proizvode za uljepšavanje tijekom praznika i rođendana, ljubazno im recite da biste više voljeli kozmetiku koja nije testirana na životinjama. Možete im dati i popis marki bez okrutnosti koje volite. Tko zna, možda bi i oni bili mogli postati skloni da svoju zalihu kozmetike prebace na bez okrutnosti.

Ova stranica koristi "kolačiće" (eng. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i praćenje posjećenosti. Postavke prihvata kolačića možete podesiti u vašem internet pregledniku. Nastavkom korištenja stranice smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "Prihvaćam"