Zašto je CBD ulje beauty inovacija
CBD ulje ima sve veću pažnju na tržištu ljepote. Naime, umirujuće i terapeutske prednosti pokazale su se učinkovitima i kada se primjenjuju lokalno na kožu.
Pročitaj višeBrendovi koji testiraju na životinjama
Kako se ne bi izgubili u mnoštvu informacija o tome koji brendovi testiraju ili ne testiraju svoje proizvode ili sastojke proizvoda na životinjama, donosimo popis brendova koji provode testiranja na životinjama.
Pročitaj višeVeganska kozmetika je trend!
Ljepota bez kemikalija i iz prirodnih izvora uključuje kozmetičke proizvode povezujemo s pojmom čista ljepota. Takva ljepota postaje sve veći trend kako u svijetu tako i u Hrvatskoj.
Pročitaj više6 certifikata prirodnih kozmetičkih proizvoda
Sve više je kozmetičkih proizvoda koji se deklariraju “prirodnim” na tržištu, također termin “prirodna kozmetika” sve se više koristi i u društvu, međutim sve manje znamo što znači taj pojam.
Prvo što nam padne na pamet jest da se radi o proizvodu koji ne sadrži dodanu boju, umjetne arome, sintetičke tvari, naftne derivate kao što su parafin, vazelin, silikon. Mnogi ljudi će samo reći da je nešto prirodno ako “dolazi iz prirode”.
Prirodni i efektivni sastojci dezodoransa
Koži je potrebna posebna njega, a takvu njegu joj pružamo njegujući ju prirodnim sastojcima. Kada bi radili prirodni proizvod za pazuhe, koje biste sastojke kombinirali za zdravu njegu kože? Koža na pazusima nakon brijanja obično bude iritirana i oštećena. Nanoseći dezodorans može se osjetiti peckanje kože, nastaje crvenilo ili neki drugi problem tog osjetljivog područja kože. Da bi koža bila zdrava i dovoljno hidratizirana najbolje je koristiti proizvode koji ne sadrže nikakve kemikalije, koji se lako upijaju u kožu i nježni su. Sastojci koji su prirodni, zdravi i posebno njeguju kožu, mogu biti sastojak tvog dezodoransa.
Pročitaj više10 opasnih kozmetičkih sastojaka koje trebaš izbjegavati
Postoje sastojci u kozmetici koje redovito koristimo, a vrlo su štetni za naše zdravlje. Čak i samo izgovaranje riječi upućuje da se radi o lošem kemijskom sastavu. Saznaj opasne, otrovne sastojke koji se mogu nalaziti u kozmetici.
Pročitaj višeKarmin – okrutni sastojak u kozmetici
Crveni ruž je uobičajen make-up proizvod gotovo svake žene. Boja crvenih usnica izgleda neodoljivo i ističe usne. Crvena boja u kozmetici je sveprisutna, bez obzira radi li se o make-upu za oči, usne ili obraze. Uobičajeno, na žalost izvor ovog pigmenta dolazi od životinje, točnije od kukaca. U nastavku otvaramo Pandorinu kutiju i otkrivamo sve o jednom od uobičajenih sastojaka u kozmetici – karminu.
Pročitaj višeGlicerin – sastojak svakog kozmetičkog proizvoda
Ako obraćaš pozornost na sastav proizvoda, u gotovo svakom opisu proizvoda pronaći ćeš oznaku ‘glicerin’. Ova oznaka možda ti je poznata kao opis masnoće u proizvodu koja hidratizira kožu. No, što zapravo je glicerin? Od kuda dolazi? Koje su njegove prednosti za tvoju kožu? Glicerin u kozmetici je najopćenitiji pojam i vrijeme je da saznaš istinu o tome zašto ga uopće koristimo kao sastav u kozmetičkim proizvodima.
Pročitaj višeBrend s drugačijom percepcijom kozmetike – Pacifica
Posebna ambalaža proizvoda koja svojim šarenilom privuče svako oko, a crtežima zrači pozitivnom energijom. Ne možemo ostati ravnodušni prema brendu Pacifica. Proizvodi koji su napravljeni s posebnom pažnjom i inspiracijom brenda ističu se jedinstvenim na tržištu veganskih, cruelty free i prirodnih kozmetičkih proizvoda. Brend, također, misli i na naš okoliš, donirajući dio profita u čišćenje oceana.
Pacifica je poznata po inovativnim i održivim naporima. Brend podiže iskustvo kozmetičkih proizvoda i prevladava percepciju da prirodni sastojci ne daju izvrsne rezultate. Misija branda je postignuta isporukom proizvoda s najboljom izvedbom, sigurnim sastojcima, recikliranom ambalažom i komponentama najvećoj mogućoj publici potrošača ljepote. Svi proizvodi brenda su bez glutena, 100% veganski i cruelty free.
Pročitaj višePure Skin Food – brend za čistu peticu!
Prirodni proizvodi postaju najtraženiji proizvodi za ljepotu, ali i za čišćenje kućanstva, a da ne govorimo o hrani. Izrazom ‘prirodni proizvod’ proizvođači često manipuliraju kupcima kako bi ih uvjerili u neku posebnu kvalitetu proizvoda, dodali proizvodu dodanu vrijednost ili na kraju prodali ga za veću cijenu. Kako se ne bi izgubili u raznim manipulativnim izrazima i nejasnim sastojcima, postoje certifikati kojima proizvođač potvrđuje da je proizvod prirodan. I tu nema muljanja zato što je proizvod prošao zakonske regulative da bi uopće dobio certifikat. Jedan od brendova koji se izdvaja od gomile je Pure Skin Food.
Pročitaj više